Close this search box.

BSH Support

Fanklubben

Med trommer, horn og heppekor skaber de en uundværlig stemning fra deres faste plads i sektion C i JYSK arena, og spillerne sætter stor pris på at have dem i ryggen som holdets 8. mand sammen med resten af tilskuerne i JYSK arena og på diverse udebaner.

Bjerringbro-Silkeborgs loyale fanklub blev startet i 2005 under navnet BSV Support. I sæsonen 2008/09 hed fanklubben Black Eagles, men sæsonen efter blev navnet ændret tilbage til BSV Support. Det har fanklubben heddet frem til 2019, hvor klubben ændrede navn fra BSV til BSH – derfor hedder fanklubben nu BSH Support.

I de første fem år var fanklubben en forening med en bestyrelse. I 2010 blev styreformen ændret, og fanklubben fik i stedet en styregruppe.

Alle BSH-fans kan blive medlem af BSH Support, hvis de har lyst. Til hver hjemmekamp tropper supporterne talstærkt op for at støtte holdet – og når det er muligt, er de også med til udekampe.

Som medlem af BSH Support får du alle disse fordele:

• Du får adgang til fan-arrangementer med spillere og/eller trænere samt andre arrangementer i fanklubben
  • Hvis du ikke har sæsonkort, får du fire fribilletter (siddepladser) blandt de andre supportere til hjemmekampe i grundspillet og i EHF European League
  • Du får rabat til større ture (hvis BSH f.eks. spiller sig til en plads i Final4 i Santander Cup)
  • Du vil få gratis kørsel til stort set alle udebanekampe. Der er busture til udvalgte kampe, og alle øvrige kampe arrangeres der samkørsel til
  • Du får forkøbsret til billetter på udebane i slutspillet
  • Medlemmer under 15 år får gratis sæsonkort til ståplads

Et medlemsskab koster 350 kr. for enkeltpersoner og 700 kr. for familier på op til fem i samme husstand.

Du finder BSH Support under samme navn både på Facebook og Instagram. De er ligesom holdet helt i top, hvad angår antallet af følgere på sociale medier, og i klubben sætter vi enormt stor pris på BSH Supports engagement og gejst både på lægterne og til hverdag.

Der er altid plads til flere på sæderne i JYSK arena samt i busserne og bilerne på ture til nær og fjern, så hop ind og følg fanklubben på de sociale medier og kom med til kamp.

Lyder det som noget for dig, eller har du spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte klubbens kasserer, Lotte Hougaard, på mail: lottebhougaard@hotmail.com

BSH Support