HOLDET OMKRING BJERRINGBRO-SILKEBORG HÅNDBOLD VOKSER
- Nyheder
Nye partnere kommer til klubben, og BSH Business Netværk har også vokseværk.
Der er dog altid plads til flere på holdet.
”Jeg synes, vi er inde i en rigtig positiv gænge i forhold til sponsorarbejdet og netværksdelen i Bjerringbro-Silkeborg Håndbold.”
Sådan siger Rasmus Bjerregaard, som er salgschef i den midtjyske topklub.
”Siden sæsonen startede i september, har vi fået flere nye partnere med ombord – deriblandt to nye Guldpartnere – så det er rigtig glædeligt,” fortæller han.
Øget interesse på tværs af landet
Han fortsætter:
”Det, der også er rigtig glædeligt, er, at det selvfølgelig er vigtigt med oplandet her i og omkring Silkeborg og Bjerringbro – og i Midtjylland generelt – men vi har faktisk fået to med for nylig, som ikke er lokale virksomheder. Først en entreprenørvirksomhed og senest en vinvirksomhed fra Nordjylland, som også kan se potentiale i Søhøjlandet.”
”Der er også andre, der rører på sig, som ikke er fra Midtjylland. Når vi begynder at få virksomheder med, som ikke er lokale, så synes jeg, det viser, at Bjerringbro-Silkeborg Håndbold er et rigtig interessant produkt,” siger Rasmus Bjerregaard.
Ny salgskoordinator er en del af teamet
”Vi vil gerne styrke det kommercielle og sponsorarbejdet endnu mere. Vi har lige ansat en ny salgskoordinator, som skal være med til at styrke hele oplevelsen omkring det at være sponsor og partner i Bjerringbro-Silkeborg Håndbold,” fortæller salgschefen og tilføjer:
”På den måde bruger vi ressourcer på, at det skal være en endnu bedre oplevelse at indgå et partnerskab eller en sponsoraftale med os fremover.”
74 medlemmer i BSH Business Netværk
”Vi er 74 medlemmer i netværket nu. Det er mange, og der kommer nye til løbende,” siger Rasmus Bjerregaard.
”Mange kommer, fordi de via mund-til-mund har hørt, at det er et godt netværk,” fortæller han og siger:
”De medlemmer, vi har, de forstår det med at netværke og forstår, at det er vigtigt at komme hver gang. De bliver bedre og bedre til at være hinandens ambassadører.”
”Ét er, at de finder ud af at lave noget forretning eller hjælpe hinanden internt, men de er også gode til at henvise til hinanden,” siger salgschefen og uddyber:
”Hvis man kommer kontinuerligt og er god til at fortælle, hvad man laver, og hvad ens virksomhed kan, så opstår der også nogle nye muligheder for at skabe forbindelser og forretninger.”
Harpiks på hænderne og vin i glasset
Hvad laver man så som medlem af BSH Business Netværk?
Rasmus Bjerregaard fortæller, at netværket har hjemmebane på Gl. Skovridergaard i Silkeborg, og så er der blandt andet også nogle virksomhedsbesøg.
”Senest var vi på besøg hos Jyske Bank og havde et spændende indlæg derinde. Her i november har vi en tur til Østjysk Vinforsyning, hvor vi skal høre om vin, og hvor Gastro13 vil servere noget lækker mad. Og vi skal selvfølgelig også smage lidt vin,” siger han.
Til januar snører medlemmerne skoene og dribler rundt i JYSK arena til den årlige håndboldtræning, som efterhånden er en fast tradition, som både bringer smil frem på læberne og svedperler på panderne.
”Jeg synes, der er god variation i netværksmøderne. Vi har også haft besøg af oplægsholdere, og vi har nogle spændende møder i støbeskeen til foråret,” siger Rasmus Bjerregaard.
Til sidst kommer han med en opfordring:
”Der er altid plads til flere både i netværket og i gruppen af sponsorer generelt. Hvis vi skal blive ved med at kæmpe med i toppen på håndboldbanen, så er der brug for alle gode kræfter.”
Tag fat i Rasmus Bjerregaard, hvis du er interesseret i at blive en del af holdet – eller hvis du gerne vil med som gæst i netværket for at se, hvordan det foregår.
Salgschef Rasmus Bjerregaard
Tlf. 20 71 01 66
Mail: rbc@bjerringbro-silkeborg.dk