Søg
Close this search box.

DAV NORDIC A/S bliver Guldpartner i Bjerringbro-Silkeborg

DAV NORDIC øger deres engagement i Bjerringbro-Silkeborg næste sæson og går fra Sølv- til Guldpartner efter tre sæsoner som sponsor i klubben.

DAV NORDIC har igennem flere år sponsoreret Bjerringbro-Silkeborg, og nu vælger virksomheden at øge deres engagement i håndboldklubben.

Det er der flere gode grunde til, fortæller administrerende direktør Ulrik Toft Marcussen:

”Vi vil gerne øge vores kendskabsgrad både i forhold til at sælge vores produkter, men også for at skabe et øget fokus på, at vi er en attraktiv arbejdsplads med hovedsæde i Silkeborg. Derudover har vi et stærkt ønske om, at lokalsporten fortsat skal bestå.”

”Med et øget engagement støtter vi Bjerringbro-Silkeborg, samtidig med at vi giver de af vores medarbejdere, der er håndboldinteresserede, mulighed for at komme i JYSK arena og se kampene,” siger direktøren.

Samarbejdet skaber således værdi både for medarbejderne og for virksomheden.

Øget synlighed og et stærkt netværk

Ulrik Toft Marcussen kommer med flere konkrete eksempler på den værdi, virksomheden og medarbejderne får ud af samarbejdet både nu og forhåbentligt også fremadrettet:

”For lige knap to år siden var vi igennem et navneskifte og en rebranding af DAV NORDIC. I den forbindelse tror vi, at det er vigtigt at være synlige og støtte lokale aktiviteter, da vi herigennem tror på, at vi opnår en større kendskabsgrad og forhåbentligt også får et øget salg ud af samarbejdet,” siger Ulrik Toft Marcussen.

”Vores medarbejdere skulle gerne få det samme ud af samarbejdet, som vi gør i virksomheden. Derudover får de også adgang til håndboldkampene og Bjerringbro-Silkeborgs netværk BSH Business. Sidstnævnte har nogle af vores medarbejdere allerede deltaget i, og deres feedback har været positiv. De berettede om inspirerende oplæg og relevant networking blandt lokale virksomheder,” siger DAV NORDIC-direktøren.

Personligt ser Ulrik Toft Marcussen også selv frem til den dag, han igen kan komme til live-håndbold i JYSK arena og juble side om side med andre tilskuere:

”Jeg tror, at de fleste af os er ved at være ’corona-trætte’. Vi trænger til at komme i JYSK arena og se et håndboldbrag – en af de kampe, hvor resultatet ligger på vippen, men vi går hjem med en sejr til BSH. En fyldt hal giver nu engang en stemning, som vi ikke kan få hjemme bag tv’et. Det er netop den stemning, der er ved kampene, som jeg glæder mig allermest til at opleve igen,” siger han.

”I Bjerringbro-Silkeborg ser vi frem til at styrke samarbejdet med DAV NORDIC yderligere fra næste sæson, hvor vi også håber at kunne invitere både sponsorer og fans til mange spændende håndboldbrag i JYSK arena,” siger Brian Pedersen, der står for salg og marketing i Bjerringbro-Silkeborg.

DAV NORDIC dukker op på LED-banneret langs banen i JYSK arena i aften, så hvis du skal se kampen mod KIF Kolding på TV 2 SPORT kl. 20.30, kan du se, om du kan få øje på virksomhedens logo.


 OM DAV NORDIC A/S

DAV NORDIC HAR MERE END 90 ÅRS ERFARING OG LEVERER OG MONTERER PRODUKTER OG LØSNINGER TIL INFRASTRUKTURPROJEKTER OG BYGGERI I DANMARK OG SVERIGE. DAV NORDIC ER MARKEDSLEDER INDENFOR TRAFIKSIKKERHED OG STØJREDUCERENDE LØSNINGER. DERUDOVER VEDLIGEHOLDER VIRKSOMHEDENS MONTAGEAFDELING AUTOVÆRN OG RÆKVÆRKER PÅ 80 PROCENT AF STATENS VEJE I DANMARK.

DAV NORCIC LEVERER OG MONTERER KVALITETSSTÅLLØSNINGER TIL BYGGERIET OG HAR EN MASTEAFDELING MED DANMARKS BREDESTE PRODUKTSORTIMENT, SOM SPÆNDER FRA STÅLMASTER OG EFTERGIVELIGE ALUMINIUMSMASTER TIL SPECIALDESIGNEDE MASTER.

DAV NORDIC ER EN VÆKSTVIRKSOMHED MED EN STÆRK OG AMBITIØS KULTUR BÅRET AF TEAMWORK, ÆRLIGHED OG ARBEJDSGLÆDE. VIRKSOMHEDEN ER 100 PROCENT DANSKEJET OG INDGÅR SAMMEN MED OTTE ANDRE DANSKE SELSKABER I EN PRIVATEJET KONCERN. SELSKABERNE HAR DET TIL FÆLLES, AT DE UDVIKLER OG PRODUCERER NOGET AF DET YPPERSTE INDENFOR DERES FELT.